Mini DV videokamera starter selv.

Jeg har et Grundig DLC 2000 digitalt videokamera. Når det står med bånd i
og
ladt batteri , kan det finde på at tænde og spole lidt frem eller tilbage,
selvom det er slukket, dvs. på "Off". Jeg kan sidde og lytte til, at det
lystigt aktiverer sig selv.

Er der folk med forstand på elektronik, der kan give en god forklaring på
dette? Er det bekosteligt at reparere?

Hilsen

Kaare

Re: Mini DV videokamera starter selv.