Mini circuit

Hej NG

Findes der et sted for os dødelige elektronikeksperimenterende folk, hvor vi
kan købe div. stumper fra " mini circuit " også helst til rimelig priser...?

Mvh. Jens

Re: Mini circuit

Jeg prøvede for nogle år siden, og det blev desværre ved importøren til en
hamper pris.

/Hauge

Re: Mini circuit

  Hvad mangler du? En balanceret mixer, eller lign.?

Re: Mini circuit
Jeg mangler flere ting ( VCO, Mixer, filter og  forstærker....), men det er
nu også rart at vide hvor man
kan få sådanne komponenter, til fremtidige projekter måske ...

hvor

Re: Mini circuit
Hej Jens

vi
priser...?

Du kan vel handle med dem direkte, den danske importør er
ikke værd at bruge.

Mvh Max

Re: Mini circuit
Ja, det har jeg spekuleret på, der er jo godt nok nogle "buy" knapper, men
er der nogle der har prøvet
at handle der direkte....?

Jens

hvor