Mini antennestik til DVB-T

Jeg har købt sådan en lille fætter her:
http://harlvig.dk/download/dvb-t.jpg

Jeg er interesseret i at kunne konvertere det lillebitte antennestik over
til et standard stik, er der nogen der ved hvordan?
PS.: Stikket er ikke med de der miniskrue stik som man benytter til WLAN
antenner - men det klikkes ind

Mvh
Allan

Re: Mini antennestik til DVB-T
Hej Stampe

Har du ikke et billede af stikket, ellers kan du jo fortælle
hvad produktet hedder så man kan finde lidt oplysninger.

Re: Mini antennestik til DVB-T

Mon ikke det er et SMA stik som man bruger til GPS antenner?

Steen.

Re: Mini antennestik til DVB-T

SMA stik har skrueomløber. Men muligheden er MCX eller SMB

http://www.made-in-china.com/image/2f0j00WvwTEiFyCRqYM/MCX-Connector.jpg
http://www.rfcoaxconnectors.com/New75ohmSMBSeries_files/image002.jpg

Bo //

Re: Mini antennestik til DVB-T

Drop det! Køb en anden antenne, klip stikket af den og monter et antennestik
på.

Kig evnt. på dealextreme.com der er mange brugbare ting i den kategori.

Peter

Re: Mini antennestik til DVB-T

Mon ikke denne kan løse opgaven

http://www.tvstick.co.uk/products/productinfo.asp?catid=2&prodid11 %

mvh

Thorbjørn

Re: Mini antennestik til DVB-T

Det er vist præcis sådan en adapter, det drejer sig om. En
Karsten H. (7870)
Re: Mini antennestik til DVB-T
Jo tak for linket - Skulle ellers lige til at tage et foto af stikket til
jer :-) Og Peter nu tør jeg godt følge dit råd om at klippe stikket nu da
jeg kan se at man kan bestille et converter stik :-)

Mvh
Allan

Re: Mini antennestik til DVB-T

Herligt - jeg har lige kF8%bt X stykker af ovenstE5%ende adapter. Kunne
desvE6%rre ikke finde en dansk forhandler indenfor 15 min, hvorfor jeg
kF8%bte pE5% ovenstE5%ende adr.. Tak ThorbjF8%rn!

Site Timeline