Mini antennestik til DVB-T

Jeg har købt sådan en lille fætter her:

Jeg er interesseret i at kunne konvertere det lillebitte antennestik over til et standard stik, er der nogen der ved hvordan? PS.: Stikket er ikke med de der miniskrue stik som man benytter til WLAN antenner - men det klikkes ind

Mvh Allan

Reply to
Stampe

Hej Stampe

Har du ikke et billede af stikket, ellers kan du jo fortælle hvad produktet hedder så man kan finde lidt oplysninger.

--
Mvh Max
Reply to

"Stampe" skrev i meddelelsen news:4add8009$0$280$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Mon ikke det er et SMA stik som man bruger til GPS antenner?

Steen.

Reply to
Steen Jakobsen

Drop det! Køb en anden antenne, klip stikket af den og monter et antennestik på.

Kig evnt. på dealextreme.com der er mange brugbare ting i den kategori.

Peter

Reply to
PA

SMA stik har skrueomløber. Men muligheden er MCX eller SMB

Bo //

Reply to
Bo Bjerre

"Stampe" skrev i en meddelelse news:4add8009$0$280$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Mon ikke denne kan løse opgaven

mvh

Thorbjørn

Reply to
thl

"thl" skrev i en meddelelse news:4addea65$0$273$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Det er vist præcis sådan en adapter, det drejer sig om. En

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

"thl" skrev i meddelelsen news:4addea65$0$273$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Jo tak for linket - Skulle ellers lige til at tage et foto af stikket til jer :-) Og Peter nu tør jeg godt følge dit råd om at klippe stikket nu da jeg kan se at man kan bestille et converter stik :-)

Mvh Allan

Reply to
Stampe

80$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

er

Herligt - jeg har lige k=F8bt X stykker af ovenst=E5ende adapter. Kunne desv=E6rre ikke finde en dansk forhandler indenfor 15 min, hvorfor jeg k=F8bte p=E5 ovenst=E5ende adr.. Tak Thorbj=F8rn!

Reply to
VilleWitt