Min weller blinker hurtigt

Min weller WECP 20 er begyndt at blinke hurtigt mens den varmer op. De
langsomme blink hvor den holder varmen er nu erstattet af serie
hurtige.

Er der nogen der kender problemet?

Re: Min weller blinker hurtigt

Ja ., den har sikkert hørt rygter om 'basses' indlæg ligesom min wellerman
..

Hvis ikke det er problemet så ved jeg det ikke ...

~~Frank .,
som iøvrigt kom til at købe den Hakko loddestation fra cypax ..

Re: Min weller blinker hurtigt

Hvor langt skal jeg tilbage eller kan du sende dit indlæg igen. Hvad
står der i subject?

Jeg har prøvet at downloade 10000 beskeder men fandt ikke dit indlæg.

Uffe

Re: Min weller blinker hurtigt

Hej og velkommen i gruppen, kunne jeg få dig til at underskrive dig som bare
lidt mere end Uffe?

Vi er i forvejen mindst 2 Uffer her i gruppen og det ville være rart vi ikke
bare skulle refere til dig som loddekolbe-uffe ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Min weller blinker hurtigt

Det må så blive til Luffe i den forkortet udgave :)
--
/ Peter Andersen
/ Skanderborg

Re: Min weller blinker hurtigt

Det var for sjov..
Basse's loddekolbe gik i stykker og han skrev i gruppen d. 10/3-2006 under
emnet: 'Så s'gu da osse, kraftedeme og for h......  Hvilken loddekolbe ska'
man købe nu om dage'

., lige 2 dage efter gik min vellerman også i stykker .. jeg købte en ny hos
cypax.dk, en Hakko 937

Der var ingen løsning til dit problem i indlægget, udover at købe dig en
ny..

~~Frank .,

Site Timeline