Min Texas instruments 68i er desværre afgået ved døden.

Hej Alle samme,

Min elskede og nære livsven er deværre død...
Men da jeg ikke ønsker at leve i ensomhed vil jeg gerne hører om der er
nogen
der kan anbefale en ny med samme eneskaber..

Mvh.
En ensom sjæl.

Re: Min Texas instruments 68i er desværre afg ået ved døden.

HVad er der galt med den gamle dame?

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Min Texas instruments 68i er desværre afgået ved døden.

Det nederste af displayet gik.. kunne se komma olign. og lortet var loddet
på med flexkabel så jeg gav op og smed den ud..

Site Timeline