Mikroprocessor hjælp søges

Er der nogle der ved om der findes en mikro ala pic12 (8 ben), der er max
fylder 4 x 4 mm (gerne mindre).
SMD ikke bonded.

Jeg har prøvet
PIC, Atmel, Motorola (4 x 5 mm), Samsung uden at finde noget

Benny

Re: Mikroprocessor hjælp søges

Det skulle bety ar du må "bonda" den sjølv. Alle produsenter kan tilby
slike, problemet kan vera å nå fram.

HM

Re: Mikroprocessor hjælp søges

max

Hvis jeg skal have bonded en chip skal jeg bonde i 10000 vis ellers er det
tremlig dyrt

Benny

Re: Mikroprocessor hjælp søges

Så du er på udkig efter en chipscale BGA? Eller???

/A

Re: Mikroprocessor hjælp søges

er
det

Hej
Nej der er valgt at anvende en Texas 430 controler. Har mange ben, vi skal
bruge 4, men fylder kun 4x4 mm.

Benny

Re: Mikroprocessor hjælp søges
tilby

Hmm, er det ikke TSSOP20 der er den mindste? Dem jeg har er da ca 6x6 mm...
/A

Re: Mikroprocessor hjælp søges

der
er
skal
mm...
Nej det er QFN der er den mindste. Firkantet med 5 ben på hver side.

Benny

Re: Mikroprocessor hjælp søges
Hej Benny,

Kan et TSSOP-hus bruges ?
3,1mm x 4,5mm max. (2,9mm x 4,3mm min.) for hus excl. ben og den når op på
6,25..6,50 på den bredeste led når benene regnes med.

I så fald kan du kigge på Fairchilds ACE-serie (og en ny loddespids ;)

Vdd 1V8 til 5V5
<URL:http://www.fairchildsemi.com/ds/AC/ACE1001.pdf>

Vdd 2V2 til 5V5
<URL:http://www.fairchildsemi.com/ds/AC/ACE1101.pdf>

Vdd 2V7 til 5V5
<URL:http://www.fairchildsemi.com/ds/AC/ACE1101B.pdf>

Udviklingssoftware:
<URL:http://www.fairchildsemi.com/products/micro/sw/>

Samplekode:
<URL:http://www.fairchildsemi.com/products/micro/sw/sample_code.html>

--
Venlig hilsen,
Søren

Jeg har kigget på sagen, men der er rygter om at den udgår af produktion.

Benny

Re: Mikroprocessor hjælp søges
Hej Benny,

Det lyder kedeligt :-/  Hvornår skal det ske og hvor har du hørt det ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Hej Søren

Det var såmen en af de danske impotører. Han fortalte at fabrikanten mente
at der er for få der anvender den. Det kunne ikke betale sig at lave den.

Benny

Re: Mikroprocessor hjælp søges
Hej Benny,

Tjoo, de har jo heller ikke gjort vildt meget opmærksom på den, men den
bliver nu alligevel brugt flittigt rundt omkring (bl.a. som ladestyring i
Ericssons batterier).

Kedeligt hvis den stoppes.

Tak for oplysningen, det må jeg grave lidt videre i.

--
Venlig hilsen,
Søren