mikrofon til scart/phono inngang til videospilleren?

Er det mulig =E5 koble mikrofonen til audio-inngangen(scart kontakten) til videospilleren? Da mener jeg uten =E5 =F8delegge audio-inngangen til videospilleren. tenker p=E5 en enkel pc-mikrofon.

Reply to
sob77

sob77 skriver:

Ja

Ja

Der er bare det lille problem at SCART kører med signaler på linjeniveau, så selvom du intet ødelægger, kommer der ingen lyd ind. Du skal have en microfonforstærker.

vet du hvor jeg kan finne en slik forsterkertrinn/krets?

Reply to
sob77

sob77 skriver:

Eksempelvis her:

Kan du selv bygge elektronik, er der gode muligheder for at lave det selv....

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside: