Mikrobølgeovn

Har fået en forærende(et af de første, ret gammel) men glasset er revnet.Hvad tætner man med?

Jeg ved godt de nye er billige i dag men den har affektionsværdi :)

Reply to
*sigh*

Er der et beskyttelsesgitter bag glasset, hvis ikke så smid den ud, ingen grund til at risikere førlighed og forplantningsevne.

Så klip netledningen af den og hav den stående til pynt.

"*sigh*" skrev i en meddelelse news:41253dac$1$240$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Hej prøv måske en autorude reperatør, men rep vil vel koste mere end en ny. Så jeg holder sådan set også med Max!

Torben

Reply to
Torben V. Mogensen

ny.

OK jeg må hellere dumpe den.....tager et foto af den først LOL

Reply to
*sigh*

Det får du forstørret, så det passer på en ny micro-ovn, og lavet det på et klistermærke, og klistre det på den nye ovn ;-)

Reply to
Poul Erik