Migatronic Pilot 2400

Hej gruppen, jeg har en Migatronic Pilot 2400, inverter-TIG-svejser,
der opfører sig forkert:

Den giver hf-gnist omend ujævn og tænder ca hver anden svejse-lysbuen,
den flakker lidt og går ud efter kort tid, nogle sekunder eller mindre.

Svejsekablet har været smeltet et sted og der har været forbindelse
mellem hf-ledningen og ledningen til kontanten i svejsehåndtaget - det
har jeg nu repareret, men ovenstående fejl er der stadig.

Er der mon nogen der har et bud på hvad der kan være i stykker eller
ligger inde med lidt mere detajleret diagram, end den jeg kan hente fra
http://service.migatronic.com/default.aspx?m=2&i95%7

--
- stoffer

Site Timeline