Microswitch hjælp..

Hejsa Alle

Håber at en af jeg kan hjælpe mig...

Jeg har lagt et billede under dk.binaer, kan jeg ikke få et bud på hvordan
den skal samles så den virker ?

Evt et billede på nettet der viser en der ikke er defekt !

Eller er der en der ligger inde med en sådan ? eller kan man få sådan en
fætter på en lørdag nogle steder ??

Håber at der er en der kan hjælpe :o//  den er btw til mit elsoltag, og
registrere om det er helt åbent eller lukket !

Mvh
Morten
Næstved

Re: Microswitch hjælp..

Har set foto ... det ligener en standardtype
men mangler lige yderdimensioner og hulafstand for at finde den helt rigtige
i kælderen

Find den rigtige på
http://www.rs-components.dk /
under
Katalogvarer | Elektronik og el, forbrugsvarer | Afbrydere og - omskiftere

Den er garanteret på et 'hjemme-kælder-lager' i Næstved eller omegn, men
kontakt mig gerne hvis du gider at køre til Virum  :-)

Mvh Villy [2830]
http://hjem.get2net.dk/villy

Re: Microswitch hjælp..
rigtige

Hejsa Villy

Mange tak, men så tøffer jeg lige til brinck istedet, tør ikke satse på at
en finder den idag på et hjemmelager :o)

Har lige snakket med dem, og de havde så mange at de solgte af dem :o)))

Mvh
Morten

Site Timeline