Microprocessor kit.

Hej gruppe.20%

ME5%ske er subj. lidt misvisende, men det er vist lE6%nge siden jeg har20%
rodet med denne slags elektronik. (1995).

Jeg er pE5% jagt efter et kit der kan flg.

-Programmeres via software pE5% PC (via serielt kabel)
-Kunne styre minimum 6 porte til at trigge relE6%er.20%
-Have et 2 (eller mere) liniers LCD display.
-Have numerisk tastatur (incl noget enter/OK tast)

Kort fortalt skal hardwaren kunne modtage numerisk input, beregne en20%
smule pE5% herlighederne, og derfra styre de 6 udgange i en vis20%
tidperiode.

Jeg hE5%ber nogle her i gruppen har et par forslag til ovenstE5%ende (evt.=
20%
links til forhandlere)

--20%
PE5% forhE5%nd tak og mange hilsner
Allan B

Re: Microprocessor kit.

Den her er måske lidt overkill
http://www.olimex.com/dev/msp-easyweb2.html

hilsen Mikkel

Re: Microprocessor kit.
Hmmmmm - Jeg har en eller anden dims liggendene i kælderen, som man kunne
bestille gratis på motorolas hjemmeside (marketing), så det gjorde jeg. Jeg
har aldrig kigget på den, eller haft den tændt, og jeg er på vej ud af
døren, så det bliver ikke lige nu, men du kan komme og hente den i vanløse,
hvis du vil.

Ring 2068 2620 hvis du er intresseret.

--Michael

Hej gruppe.

Måske er subj. lidt misvisende, men det er vist længe siden jeg har
rodet med denne slags elektronik. (1995).

Jeg er på jagt efter et kit der kan flg.

-Programmeres via software på PC (via serielt kabel)
-Kunne styre minimum 6 porte til at trigge relæer.
-Have et 2 (eller mere) liniers LCD display.
-Have numerisk tastatur (incl noget enter/OK tast)

Kort fortalt skal hardwaren kunne modtage numerisk input, beregne en
smule på herlighederne, og derfra styre de 6 udgange i en vis
tidperiode.

Jeg håber nogle her i gruppen har et par forslag til ovenstående (evt.
links til forhandlere)

--
På forhånd tak og mange hilsner
Allan B

Re: Microprocessor kit.
Hvis han ikke er er interesseret, så er jeg da!

Re: Microprocessor kit.
Jeg sidder med æsken, og der er en CD med "Codewarrior for Motorola HC08" og
en med påskriften "NITRON FAMILY OF 8-BIT HC08 MICROCONTROLLERS" og et
print, et kabel og ikke mere.

AllanB har indtil på søndag til at give sig til kende, ellers gives den væk
til en der her noget at bruge den til.

--Michael

kunne
Jeg
vanløse,

Re: Microprocessor kit.

Hejsan. Hvis du når søndag uden noget svar, så vil jeg da gerne hoppe
ind imellem :-) og giver gerne et par rødvin for den box.
Mvh
  Klavs.
PS: ring venligst på 21 25 41 11 på søndag :-).

Re: Microprocessor kit.

Okay, imorgen er det jo Søndag! Skriv venligst lige her i gruppen, om
det er hentet af AllanB eller ej imorgen, ellers er jeg stadig interesseret.
Du kan evt. skrive til min mail, brug venligst
[preben på cyberserver punktum dk] som mailadresse - den tjekker jeg oftere.

Har arbejdet med Motorola HC11'er førhen, men står uden noget som helst
udviklingskit. Og har lige studeret HC08'eren lidt nøjere. Den ser nu
okay ud.

Mvh / Preben Holm

Site Timeline