Metz Flash

Jeg efterlyer diagram for Metz 45 CT4 og CT5, Jeg vil ombygge dem til at
køre forsinket slave for Digicam. Jeg har derfor brug for diagrammer for
elektronikken i disse. Hvem kan hjælpe??

På forhånd tak.
M.v.h.
Børge
bl-@dk(fjern)@post.tele.dk

Re: Metz Flash

Nu har jeg endnu ikke selv prøvet det, men selv leget med tanken om at
køre nogle slaver sammen med et digitalt kamera der "også???" laver lidt
flash-fuck inden den tager selve billedet.

Ville det ikke være nemmere og billigere at gribe den an på følgende måde:

Slå slavefunktionen fra Metzén
Biks din egen slaveføler sammen og læg en forsinkelse på denne.
Der findes forsk. kits med diagrammer og det hele i handlen som er lige
til at gå til.

--
->Yours Faithfully<-
//Beach