metaldetector

Hey

Jeg er ved at lave et project om metaldetector og er stødt i et ord jeg ikke
kender meningen ag...

siden er her :
http://demining.jrc.it/aris/events/mine99/program/P155-160/MINE99PO.htm

det er nede ved
How to make use of the sensor motion

og ved det fasediagram og response der er en enhed kaldet quadratur, hvad
fortæller den enhed og hvordan indvirker det på detectionen af metalet ??

Kasper

Re: metaldetector

Igen, stil dit ur

Mvh
Morten

Re: metaldetector

For F***** !!

Hvis i er så kæphøj så fortæl mig hvordan... hmm

Prøver lige igen... problemet var åbenbart forkert tidszone, men min tid og
data har altid være rigtig på min pc, og jeg har sku ikke gjord det med
vilje !!

Sikkert fordi det er en uk version af windows... Så slap da lidt af !!

Re: metaldetector

og

Hvis det er XP, så højreklik på tiden nederst til højre
Vælg 'Juster dato og klokkeslæt'
Vælg fanebladet 'Internettid'
Så går resten af sig selv ;-)

mvh Uffe Bærentsen

Re: metaldetector

 nænej.. gammel stabil win2k (:

Re: metaldetector

Enten er du ikke helt så dum, eller også lader du som om.

I dit indlæg i næste tråd, er dit ur 5 timer foran, nu er dir ur 17
timer foran.

Hvordan har du klaret den.??

Ejvind Andersen
Re: metaldetector

 Plong... ikke mere ævl fra dig !

Re: metaldetector
Ja da installer http://nettime.sourceforge.net/
så er det på plads
/carsten

Re: metaldetector

Hvad har det med sagen at gøre ?
Skaf dig en ordentlig newsreader eller lær at bruge
den du har

OT [WAS: Re: metaldetector]

Nej hvor var det konstruktivt. Det hjælper os alle sammen utroligt.

FUT: dk.snak

--
mvh/rg. Christian
Re: metaldetector

Har du søgt.?

Hvis ikke, så kig her:
http://www.encyclopedia.com/searchpool.asp?target=quadrature&Search.x31%&Search.y11 %
http://www.google.com/search?as_q=%22quadrature+signal%22+definition&num30%&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&btnG=Google+Search&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_da&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&safe=images

Mvh. Jørgen

Site Timeline