metaldetector

Igen, stil dit ur

Mvh Morten

Reply to
Morten

Hey

Jeg er ved at lave et project om metaldetector og er stødt i et ord jeg ikke kender meningen ag...

siden er her :

det er nede ved How to make use of the sensor motion

og ved det fasediagram og response der er en enhed kaldet quadratur, hvad fortæller den enhed og hvordan indvirker det på detectionen af metalet ??

Kasper

Reply to
Kasper

"Kasper" skrev i en meddelelse news:3fc77a92$0$163$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

og

Hvis det er XP, så højreklik på tiden nederst til højre Vælg 'Juster dato og klokkeslæt' Vælg fanebladet 'Internettid' Så går resten af sig selv ;-)

mvh Uffe Bærentsen

Reply to
Uffe Bærentsen

Kasper skrev i en nyhedsmeddelelse:

Enten er du ikke helt så dum, eller også lader du som om.

I dit indlæg i næste tråd, er dit ur 5 timer foran, nu er dir ur 17 timer foran.

Hvordan har du klaret den.??

-- Med venlig hilsen

Ejvind Andersen Fjern"xx"

Reply to
EA 2730

Plong... ikke mere ævl fra dig !

Reply to
Kasper

Har du søgt.?

Hvis ikke, så kig her:

Mvh. Jørgen

Reply to
=?ISO-8859-1?Q?J=F8rgen_Rasmus

Ja da installer

så er det på plads /carsten

Reply to
Carsten Holck

For F***** !!

Hvis i er så kæphøj så fortæl mig hvordan... hmm

Prøver lige igen... problemet var åbenbart forkert tidszone, men min tid og data har altid være rigtig på min pc, og jeg har sku ikke gjord det med vilje !!

Sikkert fordi det er en uk version af windows... Så slap da lidt af !!

Reply to
Kasper

nænej.. gammel stabil win2k (:

Reply to
Kasper

"Morten" skrev i en meddelelse news:3fc74e0d$0$29356$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

Hvad har det med sagen at gøre ? Skaf dig en ordentlig newsreader eller lær at bruge den du har

Reply to
H.N. Nielsen

news:3fc74e0d$0$29356$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

Nej hvor var det konstruktivt. Det hjælper os alle sammen utroligt.

FUT: dk.snak

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret: