Mere MpLab.

Beklager men jeg har stadig problemer med at bruge MPLab. Jeg har downloaded den sidste nye udgave. Men har kun manual til den gamle (meget gamle) udgave. Og den nye er noget anderledes og den har jeg ikke manual til. Nu har jeg fået lagt min assembler fil ind men hvordan laver jeg nu en Hex fil? Håber ikke mit spørgsmål er for omfattende til besvarelse her.

--
MVH.
Finni

F.Syndergaard skrev:

Link til quick start:

Link til userguide:

Ellers, ja så skal du oprette et projekt, sætte din asm fil ind i projektet og compiler. Dette skulle gerne medføre at du får en hex-fil ud i den anden ende.

Mvh Mads

Reply to
Mads Nielsen

"Mads Nielsen" skrev i en meddelelse news:47664822$0$90264$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Mads.

Tak for svaret. Det er lige sådan nogle hints jeg har brug for. Jeg var bl.a. i tvivl om det er nødvendigt at oprette en projektfil.

--
MVH.
Finni
> Mads