Mere MpLab.

Beklager men jeg har stadig problemer med at bruge MPLab.
Jeg har downloaded den sidste nye udgave. Men har kun manual til den gamle
(meget gamle) udgave. Og den nye er noget anderledes og den har jeg ikke
manual til.
Nu har jeg fået lagt min assembler fil ind men hvordan laver jeg nu en Hex
fil? Håber ikke mit spørgsmål er for omfattende til besvarelse her.

--
MVH.
Finni

Re: Mere MpLab.

Link til quick start:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/MPLAB_Getting_Started_51281g.pdf

Link til userguide:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/51519B.pdf

Ellers, ja så skal du oprette et projekt, sætte din asm fil ind i
projektet og compiler. Dette skulle gerne medføre at du får en hex-fil
ud i den anden ende.

Mvh
Mads

Re: Mere MpLab.

http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/MPLAB_Getting_Started_51281g.pdf

Hej Mads.

Tak for svaret. Det er lige sådan nogle hints jeg har brug for.
Jeg var bl.a. i tvivl om det er nødvendigt at oprette en projektfil.
--
MVH.
Finni