Memotech MTX-500 eller MTX-512 diagram

Hej,

er der nogen der ligger inde med kredsløbs-diagram og evt. datablade på
de anvendte kredse for en Memotech MTX-500 eller MTX-512, så er jeg meget
interesseret i dem.

/Thomas
--
Living alone, I think of all the friends I've known
But when I dial the telephone, nobody's home

jeg tror at det bliver meget svært at finde et diagram
over maskinen,
Z80 er der rigtig meget om på nettet
TMS 9918 og TMS9929 ( NTSC og PAL)
er der også en del om men knap så meget nok på grund af alder
SN 76487 er også kendt

http://www.smspower.org/maxim/docs/SN76489.txt

her er hvad jeg lige fandt ,med lidt Google sjov

http://mtx.interactive.as/dl/jpg/tech/tech.zip

http://www.funet.fi/pub/msx/mirrors/hanso/datasheets/chipstms9918.pdf

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Det var desværre ikke mere end jeg selv havde fundet - men jeg må vel
blot fortsætte min jagt.

/Thomas
--
Living alone, I think of all the friends I've known
But when I dial the telephone, nobody's home
Re: Memotech MTX-500 eller MTX-512 diagram

Send mail (ret til @ og fjern invalid)

Jeg er ret sikker på at der er diagram i instruktionsbogen, og jeg har gemt
alt dokumentation fra dengang, omend MTX'en er længe skrottet.

mvh
Orla

Site Timeline