meget simple sender/modtager.

Jeg vil have udvidet mine magnet sensor til trådløs i mit hus.

Jeg har set at man kan købe trådløse ringklokker for under 70 kr. Det kunne
godt bruges, men
det ville være bedre at selv lave dem (for mig). Hvordan kan det laves? ->
diagram.
Senderen skal bare sende et signal, hvis en sensor brydes til en fælles
modtager.

Jeg har kikket på rfpic og rftx typer men det synes meget for så lidt.

Jens

Re: meget simple sender/modtager.
kunne

Jeg har set trådløse ringeklokker helt ned til Kr. 20,-/stk.
Men vil du baserer et alarmsystem på noget alle kan købe billigt?
Det er ikke så let selv at lave gode radiosendere, og slet ikke lovligt, så
det er nok heller ikke vejen frem.
Mit råd er køb de originale kontakter, de koster muligvis noget mere end du
selv kan lave dem for, men så har du ikke selv problemet med noget
hjemmelavet, som måske påvirker/bliver påvirket af andre systemer. Det er jo
også noget med sikkerhed.

/Tom

Site Timeline