(meget) lille ringetryk

Jeg skal bruge et meget lille ringetryk der navnlig ikke må fylde for meget
i dybden (helst kun 5 mm, hvis det kan lade sig gøre).

Nogen forslag?

Anders

Re: (meget) lille ringetryk

Printmontage eller ???

Pænt pynt i stuen:

Re: (meget) lille ringetryk

Det er lidt tricky (men "PB 100" er verdens mindste ringetryk):
http://www.sonion.com - link: product selector > Product Selector > Hearing
Instrument Components > Switches > Push Button Switches

Hvor i DK?
Hvor mange?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Re: (meget) lille ringetryk

I Københavns centrum. Jeg skal kun bruge 2 stykker.

PB 100 vil absolut være velegnet (+/- flange). Men det er til et udpræget
hobbypræget projekt, så desværre er det nok vildt overkill med sådanne
super-kvalitetsdele rent prismæssigt. Det sjove ved projektet er nemlig til
dels at det skal være stinkende billigt i forhold til at købe nyt
computerudstyr (så længe man ikke regner sin egen arbejdsløn med...)

Anders

aco7 (Snabela) get2net (dot) dk

Re: (meget) lille ringetryk
SE5% tag og hug det fra en gammel/defekt mobil.
Det er nok det billigste du kan fE5% fat pE5%.

--20%
mvh Uffe

Re: (meget) lille ringetryk

Så tag og hug det fra en gammel/defekt mobil.
Det er nok det billigste du kan få fat på.

--
mvh Uffe
Jeg har plukket en del svært små trykk-knapp-kontakter fra utgåtte