"MCCARD" stik søges med lys og lygte hjæælp

Hejsa

Jeg står og mangler et så kaldt "mccard" stik til at forbinde en ekstern gps
antennte til min leadtek 9537 gps receiver
(http://www.leadtek.com/gps/gps_9537_1.html ).

Leadtek har valgt at benytte denne mystiske "standard" som det ladet til det
ikke er så let at få fat i. Jeg har prøvet i Brinck og på google uden held,
så nu ville jeg lige hører om i vidste noget.

LeadTek sendte mig en pdf fil som jeg har lagt på mit web site der er
billeder og specs på et sådan stik http://www.ben.dk/mccard.pdf men jeg ved
ikke hvor et sådan stik købes, jeg skal jo bare have et eller måske to så
jeg kan dumme mig en gang. Leadtek kunne ikke sige hvor jeg kunne købe en
antenne med et sådan stik, men jeg har en MMCX antenne og efter at have
spillet stikket af og forbundet lederne midlertidigt viser det sig at den
virker fint, alt jeg mangler er det rigtigt stik.

Jeg ville blive meget lykkelig hvis der var en der kunne hjælpe.

PS: stikket på leadtek 9537 ligner "MCX/MMCX" stil men de passer ikke helt
(er lidt for store) jeg har prøvet det og det spillede ikke. :(

På forhånd tak.
Benjamin Henriksen

Re: "MCCARD" stik søges med lys og lygte hjæælp
prøv hos www.dmtonline.dk

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: "MCCARD" stik søges med lys og lygte hjæælp
det er et Radiall datablad - og de forhandles af
Dansk Komponent Import A/S

Kongevejen 83
DK-2840 HOLTE
DENMARK