Maxim 1Wire / iButton spørgsmål

Hvem forhandler Maxim/Dallas-produkter i Danmark?
Hvordan kan jeg f.eks. nemmest få fat i en 1wire serial adaptor, der
ikke hører ind under Maxim's free samples ?

Hvilke muligheder har jeg for at interface 1wire-bussen fra Linux? Jeg
bruger C. - Der må være nogen, der har lavet et library ?

Dette er en del af mit temperaturstyringsprojekt hvor en PC med
software jeg selv designer måler temperatur, luftfugtighed og styrer
husets radiatorer med Danfoss-ventiler.

Tak for hjælpen.

Nils Emil P. Larsen

Re: Maxim 1Wire / iButton spørgsmål

Hej !
Hvis du vil til at bestille noget direkte fra Maxim, så vil jeg gerne
have bud med, vil kan dele de ca. 50$ som det forsendelse osv.

    Øh, hva ???? i ringer da til Maxim/Dallas danske afdeling :) og
bestiller... det havde jeg da ingen problemer med, og tingende var der dagen
efter :) og modsat Arrow, C88 osv... så har de ikke minimumskøb, men gir
rabat efter antallet... og selv ved 1-5 stks køb er de sygeligt billigere
end Farnell, RS, Elfa osv...

    VH
    Lars Molnit

Sv: Maxim 1Wire / iButton spørgsmål
Hej Lars
Adresse og telefon nr. udbedes tak!

Jeg har prøvet at kontakte Arrow Danmark og kunne ikke handle uden, at der
skulle oprettes konto og i den forbindelse skulle man kreditvurderes. Jeg
syntes ikke, jeg havde lyst til at udlevere hele min livshistorie, for sådan
nogle småting.

Med venlig hilsen

Ejvind Andersen
Fjern"xx"