max233? til termometer med sht11

Jeg skal til at lave et termometer, men er stødt poå et problem. På
http://peterpolm.tripod.com/sht11/index.html er der et diagram, men der
står bare at der skal bruges en MAX233, men når jeg kigger hos
www.elektronik-lavpris.dk (det eneste sted jeg kan finde noget der
ligner) er der 3 forskellige typer/modeller, hvilken skal jeg vælge?

MAX233EPP
MAX233CPP
MAX233ACWP

De to sidste er også på www.farnell.com

Jeg aner intet om elektronik, jeg gør bare som der er opgivet på
diagrammet ;-)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Du har selvfølgelig tjekket maxim-ic.com, har kan du bestille dem som
samples (= gratis lige ind af døren)..

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: max233? til termometer med sht11

Nej det havde jeg ikke. Tak, men ved dog ikke hvad forskellen på CPP og
EPP er, nogen der kan hjælpe?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk
Re: max233? til termometer med sht11

CPP er commercial temperature range (0 till +70C), EPP er industrial (-40 til
+85C).
ACWP er wide SO.

/Bo.

Re: max233? til termometer med sht11