Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt? - Page 2

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Jeg har oprettet en midlertidig server på min computer.
Her kan tingene hentes, men forvent ikke at det går vildt stærkt, jeg har
kun 512 Kb/s upload.
Så jo flere der henter på een gang, desto langsommere vil det være..
http://laziter.dyndns.dk

Den vil være aktiveret et par timer fra nu af.

Mvh
Benjamin

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Og tusind tak herfra!

--
Torben

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Velbekomme..

Nu lukker jeg serveren ned igen, mest fordi der ikke er mere aktivitet, men
også fordi jeg kan se at der er et par stykker der har prøvet at komme ind
på andre områder af min computer.
Der ligger ikke noget brugbart, ingen passwords eller andre sjove ting der
kan bruges..

Mvh
Benjamin

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej Benjamin

Det passer mig fint at du lukker den ned igen.

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Øh nå..
Hvad er forskellen på at du sender tingene med mail og at jeg tilbyder at
folk mulighed for at hente det selv?
Jeg ville såmænd bare lette dig for mail-presset, men ok jeg lader serveren
være lukket hvis du helst ser det sådan :o)

Mvh
Benjamin

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

serveren

Mon ikke det skal ses i lyset af at en anbringelse på serveren, er at
sidestille med offentliggørelse.

Hvorimod mailtrafikken, foregår til et endeligt antal personer.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Jeg nåede altså ikke at hente dokumentet/erne, så jeg vil stadig meget gerne
have dem tilsendt, hvis det er muligt.

Mvh. Kim

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej Kim

Du bliver nødt til at maile mig en rigtig e-mailadresse, men kan
ikke vedhæfte store filer til en hotmailadresse, forøvrigt noget
mange godt kunne tænke på.

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Den er

keld . soerensen SNABELA os . dk

men jo uden mellemrum og det rigtige @

mvh KS

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Den har jeg sendt til og den kom retur med besked om
at boxen var overfyldte, har du ikke en 10 Mb grænse ?

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Jow, men den ER tom - men ellers prøv

kso SNABELA ats . dk

mvh KS

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Se det var bedre - Tak for det !

Mvh KS

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej Hej

Det skulle du jo først skrive når jeg havde fortalt at jeg havde sendt :)

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Kan jeg også få - please

snipped-for-privacy@flyingfish.dk eller snipped-for-privacy@elopak.dk

/Søren

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Du er sikker på der ikke ligger noget slettet SPAM på den
og fylder i en skraldespand eller lignende.

Mail er på vej.

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Ok, det må du undskylde. Prøv med
kim SNABELA kimtherkelsen . dk
i stedet.
Mvh. Kim

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Kan en anden Uffe også få mail?

PS:
Hvis filen er for stor kan den sendes til:
uffe(dot)baerentsen(at)gmail(dot)com

--
mvh Uffe

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gæ ngeligt?
Kan jeg også få post ?
Jeg nåede ikke serveren :o(

Andersen [3650]

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

...os mig :)

aploug snabel-a gmail.com

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej.

Jeg kunne da ogsE5% godt tE6%nke mig at du lige smed noget forbi min
postkasse... :)

Tak pE5% forhE5%nd.

Site Timeline