Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

"Kim Therkelsen" skrev i en meddelelse news:43e119b5$0$15791$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Jeg har oprettet en midlertidig server på min computer. Her kan tingene hentes, men forvent ikke at det går vildt stærkt, jeg har kun 512 Kb/s upload. Så jo flere der henter på een gang, desto langsommere vil det være..

Den vil være aktiveret et par timer fra nu af.

Mvh Benjamin

Reply to
Laziter [9440]

"Max" skrev i en meddelelse news:43dff546$0$84012$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Kan en anden Uffe også få mail?

PS: Hvis filen er for stor kan den sendes til: uffe(dot)baerentsen(at)gmail(dot)com

--
mvh Uffe
Reply to

"Laziter [9440]" skrev i en meddelelse news:43e123c1$0$207$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Og tusind tak herfra!

--
Torben
Reply to

"Torben (Tilst)" skrev i en meddelelse news:43e1280d$0$7637$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Velbekomme..

Nu lukker jeg serveren ned igen, mest fordi der ikke er mere aktivitet, men også fordi jeg kan se at der er et par stykker der har prøvet at komme ind på andre områder af min computer. Der ligger ikke noget brugbart, ingen passwords eller andre sjove ting der kan bruges..

Mvh Benjamin

Reply to
Laziter [9440]

Hej Benjamin

Det passer mig fint at du lukker den ned igen.

"Max" skrev i en meddelelse news:43dff546$0$84012$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Kan jeg også få post ? Jeg nåede ikke serveren :o(

--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]
Andersen (3650)

"Max" skrev i en meddelelse news:43e14bb2$0$84021$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Øh nå.. Hvad er forskellen på at du sender tingene med mail og at jeg tilbyder at folk mulighed for at hente det selv? Jeg ville såmænd bare lette dig for mail-presset, men ok jeg lader serveren være lukket hvis du helst ser det sådan :o)

Mvh Benjamin

Reply to
Laziter [9440]

"Laziter [9440]" skrev

serveren

Mon ikke det skal ses i lyset af at en anbringelse på serveren, er at sidestille med offentliggørelse.

Hvorimod mailtrafikken, foregår til et endeligt antal personer.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

...os mig :)

aploug snabel-a gmail.com

Reply to
Allan Ploug

Hej.

Jeg kunne da ogs=E5 godt t=E6nke mig at du lige smed noget forbi min postkasse... :)

Tak p=E5 forh=E5nd.

Reply to
SonofonoS

Den adresse kunne jeg også godt bruge.. fnuggie (a) hotmail (prik) com

På forhånd tak.

Mvh Tommy

"Max" skrev i en meddelelse news:43dff546$0$84012$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
Tommy Jensen

Jeg nåede altså ikke at hente dokumentet/erne, så jeg vil stadig meget gerne have dem tilsendt, hvis det er muligt.

Mvh. Kim

Reply to
Kim Therkelsen

Os' her - men er det ikke meget stort ? Jeg tror det blev afvist forleden i min postkasse. Kan du ikke lægge det op så interesserede selv kan downloade det ?

Mvh KS

"SonofonoS" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@f14g2000cwb.googlegroups.com... Hej.

Jeg kunne da også godt tænke mig at du lige smed noget forbi min postkasse... :)

Tak på forhånd.

Reply to
KS

Hej Kim

Du bliver nødt til at maile mig en rigtig e-mailadresse, men kan ikke vedhæfte store filer til en hotmailadresse, forøvrigt noget mange godt kunne tænke på.

Hej KS

Sikkert, tror jeg har set sådan en rapport, men der er omkring

5 Mb data, og det burde da kunne smutte igennem enhver mailkonto såfremt folk sørger for at holde dem rene og sådan.

Nej.

Den er

keld . soerensen SNABELA os . dk

men jo uden mellemrum og det rigtige @

mvh KS

"Max" skrev i en meddelelse news:43e3a66e$0$84031$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
KS

Hej

Den har jeg sendt til og den kom retur med besked om at boxen var overfyldte, har du ikke en 10 Mb grænse ?

Jow, men den ER tom - men ellers prøv

kso SNABELA ats . dk

mvh KS

"Max" skrev i en meddelelse news:43e46dfd$0$84036$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
KS

Se det var bedre - Tak for det !

Mvh KS

"KS" skrev i en meddelelse news:43e472ad$0$172$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

news:43e46dfd$0$84036$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
KS

Hej

Du er sikker på der ikke ligger noget slettet SPAM på den og fylder i en skraldespand eller lignende.

Mail er på vej.