Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Til nogen af stræbereleverne, kunne jeg godt bruge lidt læsemateriale
indeholdende grundlæggende elektronik. Meget gerne på Dansk, og frit
tilgængeligt på nettet, findes det?

--
Mvh. Uffe Ravn
Ungdomsskolelærer

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej Uffe

You got mail.

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Og det var så det med frit tilgængeligt ;o)

Can I have a mail too?
Har nemlig en knægt der gerne vil lære lidt, og jeg er sgu lidt rusten på
nogle områder..

Mvh
Benjamin

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Også gerne til mig ... så jeg kan opfriske det selv.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Hej Max,
Også meget gerne her, efter at have været væk fra faget i mange år er det
svært at huske alle grundbegreber, men interessen forsvinder vel aldrig.
Mvh Jørgen
jjj snabela intec.dk

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Også gerne her ;)
Fido_linux@hotmail punktum com

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Jamen sørme også mig... kunne også godt bruge lidt grund viden...
Mvh. Dennis.

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Jeg vil da også gerne have....

//Søren

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

me too me too :-)

cbia SNAVELA mail PRIK sonofon PRIK_IGEN dk

--20%

Christian

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej

Hvis nogen har bedt om noget og intet fået så
må de jo melde tilbage.

Forøvrigt hvor ville det være lækkert hvis alle
lærte at skjule deres e-mail adresse rigtigt.

Mvh Max

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Jeg har også en pode som kan "alt" om datateknik, men har problemer med
generell forståelse av fysikk/elektronikk..
Og Far må/kan ikke fortelle noe, da blir alt feil.

Arne O

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Jeg kunne da også bruge det ;-)

--
Torben

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Og jeg siger mange tak, der er jo en masse godt læsning til knægten og jeg
:o)

Mvh
Benjamin

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Os' mig !

Mvh KS

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Gerne til mig også, jeg omgås mange, der kunne trænge...

Bo-at-sidebanen-dot-dk

Bo //

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Hej Max,

jeg vil meget gerne have et eksemplar også.

Jonas Jalling

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
med den efterspørgsel, hvorfor så ikke poste linket?
Elleras vil jeg også gerne have det pr mail.
mvh Erik

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?

Jeg vil også gerne modtage en kopi hvis det er muligt ?

På forhånd tak
Mvh
Kaj K Thomsen

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Jeg melder mig også under fanerne :-)

På forhånd tak.

Mvh Rasmus

Re: Materiale i grundlægende elektronik, frit til gængeligt?
Jeg vil også meget gerne have en kopi, hvis det muligt.

Mvh. Kim