Master Control Panel 5500

Jeg kan ikke skrue op og ned for lyden på Master Control Panel 5500.
Hjulet virker til begge sider, men der sker intet på displayet eller
Beomaster 5500.

Kan du hjælpe?

Re: Master Control Panel 5500

Det er noget arrigt pis så vidt jeg husker. Min saglige svigerfars panel
havde nogenlunde samme fejl.

Jeg kan ike huske om der sidder optoaftastere, eller mekaniske aftastere
på hjulet. Mener at det er opto. Adskil og rens det hele inde omkring
drejehjulet, så virker den igen.

Re: Master Control Panel 5500

Det er opto.

Jesper Poulsen