Marks korte ønskesedel

Strømper
Sofabordslampe til loftet
Tøj
cykelhandsker, vinter

Re: Marks korte ønskesedel

Du er vist gået forkert, du skal over i:

dk.jul.julemanden

Husk også at vedlægge dokumentation for, om du har været en sød dreng.

Nic :-)

Re: Marks korte ønskesedel

Eller så har Moster Viggo, fået indlæget om det defekte TV, så nu får han et
nyt tv i julegave

Kasper

Re: Marks korte ønskesedel

Kedelig ønskeseddel,min lyder noget i nærheden af:

Bærbart scope
Nyt værksted med plads til mere "rod" (som konen kalder det)
Et svin af en effektforstærker på min 5*100wat, eller bare 3 stk 2*100 watt.
Ordenligt lærred og Sanyo Z2

Klaus

Re: Marks korte ønskesedel
Hej Klaus,