Marconi 2955 fejl

Hej.

Pludselig er der opstået en fejl i den Marconi 2955 jeg sidder med.

Når man bruge målesenderen, er test tonen forsvundet, der sker ikke noget
når man trykker på "MOD ON-OFF"

SELF TEST:

1.0    Passed
1.1    Passed
1.2    Passed
1.3    Passed
1.4    Passed
2.0    Passed
2.1    Passed
2.2    Passed
2.3    Passed
3.0    Failed 33 (Mod. freq. 400 Hz, level 5kHz / Mod. level fails - low)
3.1    Failed 35 (Mod. freq. 1 kHz, level 5kHz / Mod. level fails - low)
3.2    Passed
3.3    Failed 39 (Mod. freq. 1 kHz, level 5rads. / Mod. level fails - low)

Er der nogle bud på hvad der kan være galt?

FUT dk.teknik.elektronik

Mvh
Brian

Re: Marconi 2955 fejl
Jeg kender ikke instrumentet, men har du prøvet om denne internet side kan
hjælpe:

http://www.jvgavila.com/2955a.htm

Mvh
Wind

Re: Marconi 2955 fejl

Ja jeg har søgt rundt på google, dog uden at finde noget om dette problem.
Der fandt jeg også den side du henviser til.

Mvh
Brian

Re: Marconi 2955 fejl

Har du prøvet at sætte en ekstern tonegenerator på.
Det kunne se ud som om den indbyggede ikke fungerer.

--
mvh Uffe

Site Timeline