Manual til loddestation

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en ERSA Digital 2000A loddestation, men desværre havde den forrige ejer fået manualen væk. Er der nogen der ligger inde med en sådan som man kunne erhverve en kopi af. Hvis det er en PDF fil så vil det også være helt fint.

--

/* Vy 73 de OZ8HP/OZ1IIQ  Hugo Pedersen
/* http://www.hugopedersen.dk

Hej "OZ8HP - Hugo Pedersen" skrev i en meddelelse news:45dca9c5$0$48076$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

men

af.

er det denne her

Hvad skal der den manual bruges til ''har du prøvet google der kan du da finde alt hvad der burde være nødvendig

mvh henrik

Reply to
Henrik Nielsen

Det er lige nøjagtig den. Jeg skal bruge manualen for at finde ud af hvordan man programmerer den. Der er 4 programmer i den.

Har ikke kunne finde noget på Google

--

/* Vy 73 de OZ8HP/OZ1IIQ Hugo Pedersen /*

/* snipped-for-privacy@hugopedersen.dk /* +45 40 28 78 84

Reply to
OZ8HP - Hugo Pedersen