manual til B/O RV7

Hej ng! Jeg har lige erhvervet er B&O voltmeter RV7 men det trænger frygteligt til en kalibrering, Hvor finder jeg en manual til dette instrument? mvh Niels

Reply to
OZ1BPB Niels

"OZ1BPB Niels" skrev i en meddelelse news:47a0ac9f$0$15872$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Søg i DBA, Gul og gratis og. lign. Prøv evt. at kontake B&O.

Børge

Reply to
Børge Larsen

Brugtgrej.dk er nok mere stedet for elektronikfolk.

...får du absolut INTET ud af.

Peter

Reply to
Peter Andersen

Prøv at kontakte Electronic Instruments i Struer. De har SVJV overtaget B&O's instrumenter (produktion, salg og sevice).

--
Mvh
Jesper Poulsen

"Børge Larsen" skrev i en meddelelse news:47a0adcc$0$15882$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Det er mindst 20 år siden B&O holdt op med at producere instrumenter. De solgte alle rettigheder til Electronic Instruments. Prøv at ring til Ib Lundgaard på telefon 97 85 11 86, det er ham der producerer "B&O" i dag.

Reply to
Allan Soerensen