Månske OT Reparation af bærbar

Er der nogen der har mod til at reppe på en bærbar i Nærheden af Næstved?
Jeg tror det enten er BIOS opsætningen, ellers månske Hardisken

MVH
Allan

Re: Månske OT Reparation af bærbar

PrF8%v lige at beskrive helt nF8%jagtigt hvilke indikationer du har pE5%
fejlen - sE5% kan vi tage den derfra.
Har efterhE5%nden haft en dF8%d hd et par gange - de holder ikke sE5% lE6%n=
ge
i en bE6%rbar, som i en stationE6%r.
Er det harddisken kan du selv skifte den.
Mvh. Akaup

Re: Månske OT Reparation af bærbar

Den vil ikke kendes ved harddisken når jeg vil installere windows, men jeg
kan godt se den i BIOS. Problemet er jeg har ikke nogen harddisk og teste
med. Tænkte månske en der kunne kikke på det for et passende vederlag, vil
ikke ofre for meget på den.

Mvh
Allan

Re: Månske OT Reparation af bærbar

Mon ikke det bare er en SATA harddisk i en lidt ældre bærbar med en
seperat SATA controller (SATA ikke indbygget i chipsettet) så der skal
indlæses en driver for at det virker.

Prøv at gå i BIOS og skift harddisken fra SATA mode til noget ATA/Native
etc. så burde det virke.

// Per.

Site Timeline