Manlger bog om radiobølger etc.

Det er ikke dk.marked. det her men jeg vover alligevel pelsen.

Jeg mangler en bog til min kone. Hun vil gerne vide noget mere om
radiobølger, mobiltelefonsystemter, sattelitkommunikation, etc og hun har
set sig varm på bogen
HF teknik 2. udgave ISBN 87-7881-361-1. Er der nogen der ligger inde med et
sådan eksemplar så er jeg interesseret i at købe den.

Også gerne 1. udgave eller lignende bøger om samme emne.

Med Venlig Hilsen
Per P
9530 Støvring

Re: Manlger bog om radiobølger etc.
Hej Per,

Prøv i stedet i news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej hvor
der handles - modsat i denne gruppe, og slet gerne dit indlæg her.

--
Venlig hilsen,
Søren

Satans osse og SORRY!! Den havde jeg sgu overset.

Per P.

Re: Manlger bog om radiobølger etc.
Hej Per

Den efterlysning vil nok have stør chance for gevinst
i  dk.fritid.hamradio