Mangler Supervisor password til IBM TP R31

Hej elektronikfreaks

Er der nogen af jer der har prøvet dette
<http://www.allservice.ro/forum/viewtopic.php?t47%
med succes eller har mod på at prøve?

Jeg har nemlig en bærbar IBM R31 liggende, jeg ønsker at forære en familie uden
det store budget.
Men jeg kan ikke få lov til at installere et nyt styresystem pga omtalte pasword.
Jeg ønsker ikke betale de store summer, da værdien af en R31 ikke er det helt
store.

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Re: Mangler Supervisor password til IBM TP R31

Hvis du skiller maskinen ad plejer der at være en dip switch eller
lignende (måske ikke bærbare) som man kan nulstille password vha.

Re: Mangler Supervisor password til IBM TP R31

Hvis du skiller maskinen ad plejer der at være en dip switch eller
lignende (måske ikke bærbare) som man kan nulstille password vha.

Nu kender jeg ikke en IBM TP R31, men jeg har et tilsvarende problem med
en Lenovo T61, MEN ...

på T61'eren er der ikke mindre en 3 forskellige passwords der kan give
problemer !

Et såkaldt HARDDISK-password kan IKKE omgåes - kender du det ikke, er der
kun
at udskifte harddisken - det er billigere end at få Lenovo til at resette
det !

De andre passwords kan MÅSKE resettes ved at fjerne BÅDE det almindelige
batteri OG backup batteriet under tastaturet i mindst et døgn.

Jeg ved ikke om det er tilsvarende på din.

Men der er flere cases på Lenovo's web-site og der er et forum også - der må
godt
nok ikke diskuteres om fjernelse af passwords, men der er flere tråde, der
omhandler
dette emne alligevel.

Mvh
KSor