Mangler software til flowmåling: FloMoT

Hej.

Jeg søger efter noget specielt software, som bruges til at kommunikere
med en flowmåler.

Det drejer sig om:
FluidMonitoring Toolkit FluMoT

Se på denne side, hvad det mere præcist er:
http://kortlink.dk/96nm

Er der nogen der ved, hvor det kan skaffes eller endnu bedre har det
liggende?

Helt præcist skal jeg snakke med en FCU2210 fra en windows pc over RS232.
Diverse forsøg med terminalprogrammer har ikke givet et brugbart
resultat. Jeg skal kunne starte en måling og få resultatet tilbage (i
hovedtræk).

Har Hydac en dansk importør jeg evt. kan kontakte? Synes ikke nettet
flyder med danske sider om Hydac.

--
Benny

Re: Mangler software til flowmåling: FloMoT
Hej ved ikke om det er det du efterlyser men der er da et freeware
program på den side du linker det burde vel kunne klare det

Re: Mangler software til flowmåling: FloMoT

Ja, men vi har brug for at kunne sende og modtage direkte over rs232 og
ikke gennem de programmer der er på siden. Har allerede installeret dem
og prøvet med en com-port-sniffer, men får ikke noget jeg kan bruge ...

Der er vist ikke andre veje end FloMoT ...

/Benny

Re: Mangler software til flowmåling: FloMoT

Og har i dag modtaget en mail fra leverandøren. De kan levere FloMoT for
omkring 2800,- så det bliver vist bare løsningen. Kan jo ikke spilde ret
mange timer til den pris.

--
Benny

Re: Mangler software til flowmåling: FloMoT
Søger du et program, der kan benytte ToolKit'et ?
Så er det Delphi, VisualBasic, eller alle andre på markedet, betalbare eller
gratis,
Der leveres dll med Toolkit, så dit programmeringsværktøj skal bare kunne
benytte andres dll'er.

Christen

Re: Mangler software til flowmåling: FloMoT

Nej, det er selve toolkittet jeg mangler. Altså de drivere og dll'er der
er skrevet af producenter, Hydac.

--
Benny

Re: Mangler software til flowmåling: FloMoT

http://www.hydac.com/de-en/products/measurement-display-and-analysis-tools/accessories/accessories-contamination-measurement-de/software/show/Overview/index.html

"Add to inquiry list"

/Hans

Site Timeline