Mangler netværkskamera, køb eller selvbyg ?

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at koble et par kameraer på mit lille lokale
netværk og har set at man kan købe nogle færdige trådløse kameraer, men da
jeg (ud over trådløst) har mulighed for både coax og rj45 vil jeg helst køre
"ikke trådløst"   Det jeg mangler er bare en "dims" så  jeg kan koble f.eks.
et billigt USB webkamera på et coax eller /rj45 baseret netværk. Det er lidt
meget at skulle have en hel PC er kørende for at trække et webkamera.

Jeg har abb. på Elektor men mindes ikke at have set noget i den stil
publiceret... nogle ideér eller links til køb eller selvbyg?

mvh
JBH

Re: Mangler netværkskamera, køb elle r selvbyg ?
Hej!

Køb et internetkamera fra f.eks. Axis. De laver nogle modeller, som er til at
betale og de er stand-alone (har deres eget ip-nummer).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline