Mangler NCP1207P 0g 2SK962

Hej!

Hvem kan skaffe en 2SK962 og en NCP1207P sådan inden for rimelig tid ?
Google giver ikke noget i DK der har Sw. controlleren. det er en
Obsolete ON stump.

MVH, Per.

Re: Mangler NCP1207P 0g 2SK962
<SNIP>

Anyone ?!

Jeg skal ihvertfald bruge 2 af Switcher-kredsen. de er begge døde og
totalt umulige at støve op...

// Per.

Re: Mangler NCP1207P 0g 2SK962
Naa, helt umulige er de nu ikke!
2SK269 bestiller du ved f.eks. www.pc-elektronik.dk

Og NCP1207P kan da også skaffes bl.a. ved C88, dog skal du være et firma.

Mvh
Gert K.

Re: Mangler NCP1207P 0g 2SK962

Hej.

Jeg bestilte 5 stk. NCP'ere hos ONsemi i desperation, de er shippet nu,
lige til dig, Ole, angående 2SK fætteren.

MVH, Per.

Re: Mangler NCP1207P 0g 2SK962

Definer rimelig tid. 2SK962 er intet problem, NCPen tager nok to uger.

Re: Mangler NCP1207P 0g 2SK962
Ole, jeg har sendt dig en mail, men intet svar fået, er din mail valid
eller er jeg røget i et filter ?

PFT, Per.

Re: Mangler NCP1207P 0g 2SK962

Jeg har ikke haft tid, men se mail nu ;-)

Site Timeline