Mangler "kuffertstik" 3M 905

Hejsa
Efter at have set indslag på videoen "Electrical and Control" af Joe Fuga
te er jeg blevet meget nysgerrig efter at finde de såkaldte "suitcase Con
nectors" - 'kuffertstik' han anvender fra 3M Scotchlok 905 http://uk.farnel
l.com/3m/905-box/termin ... dp/1367778

Er der nogen, der kender et sted, de kan fås til en god pris?

Re: Mangler "kuffertstik" 3M 905
jeg blevet meget nysgerrig efter at finde de såkaldte "suitcase Connectors" -
'kuffertstik' han anvender fra 3M Scotchlok 905
http://uk.farnell.com/3m/905-box/termin ... dp/1367778

Hvis du gerne VIL have problemer, så kan jeg varmt anbefale de der
strømtyve.

Uanset hvad prisen er, om de så var gratis, ville jeg ikke anbefale dig
at bruge dem.

--
Uffe

Re: Mangler "kuffertstik" 3M 905
T. tastede følgende:

Hos enhver t-hansen, harald nyborg og biltema.

Leif

--
Husk kørelys bagpå, hvis din bilfabrikant har taget den idiotiske
beslutning at undlade det.

Re: Mangler "kuffertstik" 3M 905
Ok. Jeg tror, jeg skipper dem igen så og bruger lodning i stedet :)

Site Timeline