Mangler komponenter til rep.af skærm

Hej NG

Jeg er i gang med at rep. af en Dell 19" TFT skærm. Det lader til at der er
brændt en FET og en SMPS-controller. FET'en har jeg fundet en erstatning for
men det kniber lidt med den anden. Jeg tror det er en TEA1506AT fra Philips
(Det er lidt svært, da jeg kun kan læse de første bogstaver på den) Er der
nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en henne? Eller måske nogen som
ligger inde med et diagram så jeg kan verificere om det overhovedet er sådan
en jeg mangler. Strømforsyningsboardet hedder LCDXJ307054.
Håber der er nogen der kan hjælpe, jeg vil hade at skulle kassere min fine
skærm :-)
På forhånd tak.

/Morten [4000]

Site Timeline