Mangler du halvledere(tans, dioder, zener, ttl,cmos eprom mm) så kig her

Mit komponent lager har vokset sig stort, så mangler du noget så tag et kig her(bær over med den midlertidige formattering):

Bytter helst med noget brugbart, ellers dækning af porto plus fremfindelsesgebyr :-).

mvh Erik

Reply to
E.R

Den 23-02-2011 21:55, E.R skrev:

Ups unskylder, sku ha været i markedsgruppen, men ku ikke nå at flytte den.

Reply to
E.R

Ja selvom det er den forkerte gruppe tillader jeg mig at svare alligevel :-)

Er der nogle computer processorer imellem?

Mvh Wind

"E.R" skrev i meddelelsen news:4d657993$0$23760$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Wind

Den 24-02-2011 19:39, Wind skrev:

Intel P8039,P8031AH,P80C32,P8085AH,P80C652,P80C528 har jeg i hvert fald, samt alsken i/o kredse, EEprom, Eprom, RAM mm. Har vist enkelte pic16c84 også.

Mvh Erik

Reply to
E.R

Har sendt email.

mvh Erik

Reply to
E.R

Hej Erik,

Har set din mail, jeg kigger på det og vender tilbage.

Mvh Wind

"E.R" skrev i meddelelsen news:4d67bb14$0$23761$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Wind