Mangler du halvledere(tans, dioder, zener, ttl,cmos eprom mm) så kig her

Mit komponent lager har vokset sig stort, så mangler du noget så tag et
kig her(bær over med den midlertidige formattering):

http://users.telenor.dk/~dsl386121/Komponentlager.htm

Bytter helst med noget brugbart, ellers dækning af porto plus
fremfindelsesgebyr :-).

mvh Erik

Re: Mangler du halvledere(tans, dio der, zener, ttl,cmos eprom mm) så k ig her
Den 23-02-2011 21:55, E.R skrev:

Ups unskylder, sku ha været i markedsgruppen, men ku ikke nå at flytte den.

Re: Mangler du halvledere(tans, dioder, zener, ttl ,cmos eprom mm) så kig her
Ja selvom det er den forkerte gruppe tillader jeg mig at svare alligevel :-)

Er der nogle computer processorer imellem?

Mvh
Wind

Re: Mangler du halvledere(tans, dio der, zener, ttl,cmos eprom mm) så k ig her

Intel P8039,P8031AH,P80C32,P8085AH,P80C652,P80C528 har jeg i hvert fald,
samt alsken i/o kredse, EEprom, Eprom, RAM mm.
Har vist enkelte pic16c84 også.

Mvh Erik

Re: Mangler du halvledere(tans, dio der, zener, ttl,cmos eprom mm) så k ig her

Har sendt email.

mvh Erik

Re: Mangler du halvledere(tans, dioder, zener, ttl ,cmos eprom mm) så kig her
Hej Erik,

Har set din mail, jeg kigger på det og vender tilbage.

Mvh
Wind