Mangler datssheets på en TFT display screen

Jeg har en Samsung LT141X7-124

Men jeg har søgt med lys og de store lygter, men kan ikke finde bare noget
som kan minde som et Datasheet på den.

Nogle som kan hjælpe, jeg savner nogle spec på dens "svga" indgang og
supply.

På forhånd tak.
/jan

Re: Mangler datssheets på en TFT display screen

"Jan Pedersen"  skrev i en meddelelse

Hej Jan

der er da ikke SVGA indgang på den er der ?
er det ikke et fladkabel , hvor der så er en masse
chips til at udstyre skærmen med, på Laptopens board
vel at mærke
det har været oppe at vende i gruppen en del gange
med forsk mærker og model ,uden den stor succes , de er f....... svære at
finde noget på
jeg har selv en del liggende (div fabrikat TFT, Plasma og LCD  ),jeg er
bange for de er lige til at hive ud

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Jeg har da fundet panel data på mystiske paneler ved at gå direkte til
fabrikanten....

m.v.h.
Lasse M.

Re: Mangler datssheets på en TFT display screen
Jeg vil ringe til Samsung så :-D

Takker,

/jan