Mangler datablad på transistor.

Nogen der kan hjælpe med data / datablad på en transistor.

Hvad jeg kan læse på den er følgende:
A1042
Y   xxx5   ( x'erne er brændt væk  :-(   )

Jeg har fundet denne her:
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/69648/KEC/KTA1042L.html
Men er usikker på om det er den rigtige, huset er det rigtige, DPAK.

Nogen der kan hjælpe om det er den rigtige, eller jeg er galt på den.
Hvis jeg er på gale veje, hvad er så den rigtige?

--
Uffe Bærentsen

Re: Mangler datablad på transistor.

2sa1042?

Halvstor pnp der kan erstattes med en bdx18 mj2955 eller lignende.

Re: Mangler datablad på transistor.

Udfra at den han har fundet har den rigtige hustype, så tror jeg ikke det er
2sa, da den jo er TO3.

Mvh Hauge

Re: Mangler datablad på transistor.

Kommer den fra en motherboard?

Mvh Hauge

Re: Mangler datablad på transistor.

Det kommer an på hvad du mener med motherboard ;-)
Det er fra en bundkortet i en bilradio :-)

--
Uffe Bærentsen

Re: Mangler datablad på transistor.

Hehe, nåja. Jeg mente "selvfølgelig" i en computer.

Æv, så kan jeg ikke hjælpe dig.
Kan du ikke fange en servicemanual på nettet, fx. på :
https://www.manualsparadise.com
Der har jeg før købt manualer til mit skrammel.

Mvh Hauge

Re: Mangler datablad på transistor.

Har nu fundet ud af at det var det rigtige datablad.

og her er hvordan den er mærket ifølge fabrikanten:

http://www.kec.co.kr/data/databook/pdf/mkg/eng/M%20kta1042d.pdf

og det stemmer perfekt overens med den jeg har
(bortset fra at årstal og det første ciffer i ugenummeret er brændt væk ;-)

Tak for god ro og orden :-)

--
Uffe Bærentsen

Site Timeline