Mangler Data/type på 2 komponenter, som er væk.

Jeg har et print som, har åbenbart haft et hårdt liv, det mangler nu 2
komponenter på kortet,, jeg har et magen til men det er ikke meget info/data
som står på dem..

jeg har taget er par billeder af kortet som jeg har liggende.

/jan

Se nedenstående link.
http://8bit.dk/billede1.jpg
http://8bit.dk/billede2.jpg

Kortet er til en Amiga lavet af Phase5 SV64/3D Scandoubler
se. http://www.amiga-hardware.com/showhardware.cgi?HARDID37%6

Re: Mangler Data/type på 2 komponenter, som er væk.
Hej!

Komponenten til venstre er en 1.5kohm modstand og den anden er en kondensator på
x nF. Du går næppe galt i byen med en 100nF 50V kondensator... Du kan bruge alm.
komponenter - det behøver ikke være SMD som de nuværende.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Mangler Data/type på 2 komponenter, som er væk.

Det ligner en 1,5KOhms modstand og en 100nF keramisk kondensator.

Hans

Re: Mangler Data/type på 2 komponenter, som er væk.
Hej

Tak for de hurtige svar, så skal prøves i morgen..

/jan

info/data