Mangler 44pins connector til en 2.5" HD.

Hej.

Jeg mangler det kabel som bliver brugt imellem en controller og en 2.5"
HD. Det er et stykke fladkabel med en 44 pins 2mm connector i hver ende.
Er der mon en i Århus, som vil af med sådan?
Ved godt at de kan købes på nettet. Men da stikket koster så lidt, vil
jeg ikke bøvle med porto.

På forhånd tak!

Mvh
   Jan

Re: Mangler 44pins connector til en 2.5" HD.

Du vil nok have større bid i markedsgruppen :)

Kasper

Re: Mangler 44pins connector til en 2.5" HD.

Århus Radio Lager, køb stumperne, saml det selv....

Thomas

Re: Mangler 44pins connector til en 2.5" HD.
Ja, det var også min tanke, men de har ikke stupmerne hjemme. Tjekkede i
sidste uge.

Re: Mangler 44pins connector til en 2.5" HD.

ja, men jeg har stikkenen på lager, men ikke flakablrne

Bo //

Re: Mangler 44pins connector til en 2.5" HD.

Har da en halv meter fladkabel i skuffen,
Kunne jo være vi skulle lave en indsamling ;-)

/Thomas

Site Timeline