Mangler 2styk 16bens DIL fatninger, med lange ben ..

Hej ..

Jeg står og mangler 2styk DIL 16 fatninger med lange ben, de skal loddes i et dobbeltsidet print, så derfor ville det være smart med ben der faktisk var så lange at man kan lodde på oversiden uden at smelte soklen til ukendelighed..

RS har dem men sælger kun i 25 stykspakning til ~260 Kr incl moms ..+ fragt ..

Er der en venlig, der vil bytte med P-tærter, Haribo eller skum bananer ?

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

En hvilken som helst seriøs elektronikbiks har tulipan-sokler, de bruges normalt til dobbeltsidet print, uden gennemplettering.

Mvh Hauge

På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.
Reply to
Hauge

"CopyCat" skrev i en meddelelse news:1Vvwf.105$N% snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Det kan du fint klare med en ganske almindelig tulipan-sokkel og en spids loddekolbe.

Reply to
Allan Soerensen

øhm .. tulipan ? .. løse ben ala' dem der sidder i en fatning ? ..

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

Ikke så godt .. jeg mangler den 'meget' spidse loddekolbe .. og jeg har komponenter til at sidde på begge sider .. som jeg ikke ønsker at komme til at lodde af ..

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

"CopyCat" skrev i en meddelelse news:63xwf.136$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Nej, en ganske almindelig tulipan-sokler. Der er fint plans under plastikken til at du kan lodde den på oversiden med en spids loddekolbe uden at brænde plastikken.

Reply to
Allan Soerensen