Mangler 2styk 16bens DIL fatninger, med lange ben ..

Hej ..

Jeg står og mangler 2styk DIL 16 fatninger med lange ben, de skal loddes i
et dobbeltsidet print, så derfor ville det være smart med ben der faktisk
var så lange at man kan lodde på oversiden uden at smelte soklen til
ukendelighed..

RS har dem men sælger kun i 25 stykspakning til ~260 Kr incl moms ..+ fragt
..

Er der en venlig, der vil bytte med P-tærter, Haribo eller skum bananer ?

~~Frank .,

Re: Mangler 2styk 16bens DIL fatninger, med lange ben ..

En hvilken som helst seriøs elektronikbiks har tulipan-sokler, de bruges
normalt til dobbeltsidet print, uden gennemplettering.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060109163801@smart-tech.dk
Re: Mangler 2styk 16bens DIL fatninger, med lange ben ..

øhm .. tulipan ? .. løse ben ala' dem der sidder i en fatning ? ..

~~Frank .,

Re: Mangler 2styk 16bens DIL fatninger, med lange ben ..

Nej, en ganske almindelig tulipan-sokler. Der er fint plans under plastikken
til at du kan lodde den på oversiden med en spids loddekolbe uden at brænde
plastikken.

Re: Mangler 2styk 16bens DIL fatninger, med lange ben ..

Det kan du fint klare med en ganske almindelig tulipan-sokkel og en spids
loddekolbe.

Re: Mangler 2styk 16bens DIL fatninger, med lange ben ..

Ikke så godt .. jeg mangler den 'meget' spidse loddekolbe .. og jeg har
komponenter til at sidde på begge sider .. som jeg ikke ønsker at komme til
at lodde af ..

~~Frank .,

Site Timeline