Manøvre håndtag

Hej NG
Jeg vil lige høre om der er nogen her som kan hjælpe mig at løse mit
problem.
Jeg mangler et manøvre håndtag, lige som dem der sidder i en båd.
Der skal være monteret et potentiometer.
Det skal have en 180 graders vandring, med nul som pinden stående lodret.
(med et lille "hak" som markere dette)
Skal kunne flyttes til 90 grader frem og 90 grader bak
Se evt. billede på www.aquatronic.dk/handle.htm (det kan lige skimtes bag
pigen)
Jeg har støvsuget internettet uden resultat, så jeg håber der er en her der
kan hjælpe.

Obs. Det skal være et serieproduceret produkt som kan bestilles i ønsket
antal.

John
Fjern at i e-mail

Re: Manøvre håndtag

nyhedsmeddelelse:3feca991$0$9743$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...
lodret.
bag
her der
ønsket
Hej John

Hvis du finder noget, er jeg også intereseret.

Men er ved at lave et selv.

Ejvind Andersen
Re: Manøvre håndtag
Hej John