Måling af B+ - Page 2

Re: Måling af B+
Hej!

Har du skruet gitter2 i bund på trafoen?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: Måling af B+

Lille opdatering, jeg tænkte ok, nu starter jeg fra scratch, den gamle BU i,
kun primær af HSP loddet fast, B+ stabil OP går IKKE i gang, nå så tog jeg
nogle af de sekundære på HSP, B+ ok, OP sadig ikke i gang... wierd... tænkte
jeg resten loddet på, B+ stadig stabil. Dvs. hele skidtet kører nu på
bordet, uden rør på! - jeg han hører HSP´en summer lystigt...., i med
skidtet tænkte jeg, og nu er jeg hvor jeg var før alt det her, den starter
op - og lukker ned med det samme ingen glød i røret.... OP går ikke i gang,
der har jeg været tidligere, så løftede jeg D10 (et tip jeg dandt) og efter
1 min, stod HSP´en af så det vil jeg ikke gøre igen... men hvad kan
forklaringen være på at det lader til den kører på bordet, men ikke med rør
og Yoke´s på ?

Forklaringen på alle min problemer konkluderer jeg i øvrigt er en def. BU
jeg har fået leveret - jeg har ikke andre forklaringer.... :(

Anders

Re: Måling af B+
On Fri, 23 Jul 2004 13:39:15 +0200, "Anders Jacobsen"

Skift C40,C41,TR15.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Måling af B+

TR15 er ok, resten tør jeg ikke andet end at skifte når du siger det... men
jeg vil egentlig gerne vide hvad problemet er, "alle" kan jo skifte på
kommando, jeg vil gerne lære (også) :)

Anders

Re: Måling af B+
On Sun, 25 Jul 2004 19:38:58 +0200, "Anders Jacobsen"

Det er ikke sikkert den er mere.

At kapaciteten er faldet. Det er typisk, men fejlen kan da ligge
andetsteds.

Har du ikke en 50-100 Ohm modstand på min 10W ?
Eller kan skaffe en?
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Måling af B+

Ok tog også en ny med da jeg bestilte kondensatorne, så det er fint nok!

Jooo, men jeg behøver et hint mere tror jeg ? Sætte den på i stedet for
Yoken ? :)

Anders

Re: Måling af B+
On Mon, 26 Jul 2004 09:08:22 +0200, "Anders Jacobsen"

Næeh. Sæt den i serie med C på BU, så har du mulighed for at måle i
lidt længere tid, samt se om impedanserne er helt kulrede. Kræver
skop.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Måling af B+