Male kabel/hvidt kabel?

Jeg skal bruge et 10 meter langt kabel til mellem computer (lydkort) og så
anlæg.

Faktisk ligesom dette:
http://www.av-supply.dk/index.php?index17%&show=2&partid=5&menuid=1

MEN, det skal være hvidt.

Kan man selv male det (med noget elsatisk maling??), eller er der nogen der
kender steder hvor man kan købe det hvidt?

Mvh. Anders

Re: Male kabel/hvidt kabel?
Hej Anders

der

En anden mulighed kunne være en mini hvid kabelbakke, fås
i byggemarkeder.

Mvh Max

Re: Male kabel/hvidt kabel?

Ja, men er nu mest os fordi at jeg havde tænkt mig at føre kablet lidt
kringlede veje, og er der fint plads til. Dog vil det bare kunne ses (og
være grimt) hvis det er sort!

Re: Male kabel/hvidt kabel?
On Mon, 3 May 2004 21:22:13 +0200, "Anders [8000]"

Sæt en lille kabelliste op, evt en lidt størrere end det tynde kabel
kan være i den. så du kan lægge noget andet i det senere. Og en sådan
kabelkanal kan sagtens sættes "kringlet" op.

og så kan du også bruge noget lidt bedre kabel end det lakridsledning
du har fundet dig.

Re: Male kabel/hvidt kabel?

Tja....men det laktidsledning jeg bruger nu virker helt perfekt. Det er bare
kun 5 meter langt så skal ha et længere et.

Re: Male kabel/hvidt kabel?

Så køb noget hvidt, skærmet netværkskabel og lod selv stikkene på.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Site Timeline