Magnetpumper & ventiler

Er der nogen der ved hvor man kan købe magnetpumper og magnetventiler ?

Klaus

Re: Magnetpumper & ventiler

Ja, prøv at kigge i tråden omkring solenoid-ventil.

Klaus

Re: Magnetpumper & ventiler

Ja, det var mig som startede tråden - kan nu med erfaring anbefale at tale
med Danfoss.
Har iøvrigt fået en del datablade over magnetventiler i pdf-format - hvis du
måtte være interesseret ?

Jørgen Wulff Nielsen

Re: Magnetpumper & ventiler
du

Ellers tak, har ikke rigtigt noget at bruge dem til :-)

Klaus

Re: Magnetpumper & ventiler

Hej Klaus den anden...

Hø-hø: Den gik nu også mere på Klaus den første ;-)
Men jeg fik tilsendt så mange datablade, at jeg pakkede den defekte ventil
sammen og sendte den til Hasselager... Så må de gi' et bud på en erstatning
!

Mvh
Jørgen

Re: Magnetpumper & ventiler

de ligger alle på danfoss.dk.
Husk .dk, for på .com er de ikke lige at finde

--
Calle

Re: Magnetpumper & ventiler

Ventilerne er der jo allerede en del svar på, men magnetkoblede pumper får
du eks. hos Iwaki. www.iwaki.dk .

Niels

Site Timeline