Magnetkortlæser / Trådløs kortlæser

Hejsa.

Jeg har søgt hos Farnell samt RS Components men kan ikke finde nogle
magnetkortlæser. Er der nogen der kender til producenter eller
forhandlere af disse ?

Jeg søger desuden også aflæser til trådløse kort. Er der nogen der
kender til producent/forhandler af disse ?

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Re: Magnetkortlæser / Trådløs kortlæser

"> Jeg søger desuden også aflæser til trådløse kort. Er der nogen der

prøv danbit...

kasper

Re: Magnetkortlæser / Trådløs kortlæser

yeps danbit har alt i tags brikker til trådløs adgangskontrol

du skal have firma for at handle hos den

Re: Magnetkortlæser / Trådløs kortlæser

RS har nogle:

291-1145 til 282,75
291-1160 til 362,00
291-1182 til 353,65
Alle priser er excl. moms.

Mvh Tom

Re: Magnetkortlæser / Trådløs kortlæser
Ok, tak for svarene. Det bragte mig videre i min søgning.

Venlig hilsen Rasmus.