MagnetKontakt til montering i Dørkarm / Ramme hvor ?

Jeg håber der her er nogle der kender til hvor man så billigt som muligt kan
købe magnetkontakter der er beregnet til at bore ind i dører og vinduer.
Altså dme der nærmest minder om en tyk skrue.
Da det ikke er muligt at montere dem der bare klistres på selve døren. De
skal kunne skjules.

Så håber der er nogle der kan hjælpe med en forhandler de rhar dem tl en
fornuftig pris.
Skal købes erhvervs mæssigt så om det evt er et firma der kun handler med
erhverv er ikke noget problem.
Bare det er billigt. Da jeg ellers kun har kunne finde dem til over 100 kr
stykket.

På forhånd tak.

Re: MagnetKontakt til montering i Dørkarm / Ramme hvor ?

http://elvvs.dk/category.1905.article.25077

http://www.lavprisvvs.dk/shop/ihc-control-alarm-246515p.html

http://www.el-grossisten.com/pi/IHC_Control_Alarm_magnetkontakts æt_7490_1483.aspx

http://www.ihc-xperten.dk/pi/IHC_Control_Alarm_magnetkontakts æt_3925_223.aspx

Der var lige lidt at starte med :-)

Thomas

Re: MagnetKontakt til montering i Dørkarm / Ramme hvor ?
Mange tak.

Men det lykkedes mig nu at finde dem til 32 Kr ved Solar så bestiller nok
der fra istedet for da jeg så kan afhente dem i Sønderborg og dermed også
spare yderligere ved ikke at skulle betale porto.

Men ellers tak for hjælpen.

http://www.el-grossisten.com/pi/IHC_Control_Alarm_magnetkontakts æt_7490_1483.aspx