Magnet Kortlæser til udendørs brug

Er der nogen der der kan fortælle mig hvor jeg kan købe en kortlæser til
magnet kort der kan bruges udendørs, dvs skal kunne tåle al salgs vejr.
Den skal gerne have USB interface så den uden viddere kan tilsluttes en PC.
Skal bruges i et motioncenter til at kunne lukke folk ind.
Deres eksisterende sofware skulle kunne styre det så mangler kun selve
læseren.

For ellers er alternativet og købe en normal læser og bygge den ind i et
lille skab man sætter ude ved døren, men den løsning synes jeg ikke helt så
godt om, for hvis nogen så ikke lukker lågen eller lignede kan det jo regne
ind.

Så er der nogen der kan fortælle mig hvor de er at finde til en
overkommetlig pris henne.

Påforhånd tak.

Re: Magnet Kortlæser til udendørs brug
Hvis det var mig der skulle lave løsningen ville jeg kikke den nedereste på
denne side:
http://www.danbit.dk/produkter/2314.phtml

Og så ville jeg bygge det ind i en kasse. ala hæveautomat princippet, hvor
der var noget lys i kassen og en instruktion af hvordan man skal vende
kortet osv. måske få en smed til at svejese noget sammen. så du er beskyttet
mod herværk af systemet også..

Skulle du man lave det rigtig fancy kunne man jo bygge en tft skærm ind i
kassen som fortæller hvordan man skal bruge systemet.. (bare en ide)

Mvh EL-Trikker