Magic Fidelity Hvordan ??

er der nogen der ved hvordan dette her virker-
og kan det bygges selv ?
er det bare en sub og 2 satteliter med en stereo expander på ( ala dem fra
70'ern fra Josty :o)  )
http://www.grundig.dk/?aid90%77736

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

en 'expander' af i dag, er formegentligt proppet med DSPer..... saa hvis
  det ikke er for at lære noget, skal du nok glemme det.....

/f

Re: Magic Fidelity Hvordan ??

Ja se det havde jeg jo luret ...
DSP er jeg bekendt med , det jeg mener er at ,
har Grundig opfundet hjulet på ny eller hvad.
Den laptop jeg skriver fra her,  har også en DSP  i lydkortet , ganske vist
ikke noget særligt.
Men ganske udemærkede 3D effekter ( Expander  :o)  )
Hvis det bare er det Grundig bruger ,så er det da ikke noget særligt nyt ,
og hvorfor så patenter det som "Magic Fidelity ", der må være et eller andet
nyt i den effekt.

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen