macaos og eagle

Er der nogen der har prøvet at exportere data fra eagle 4.11, til brug i
macaos?

jeg har lavet et singlesided pcb, som jeg vil have lavet "mange" styk af
(50-500 styk om året).

Kan huske fra en tidligere arbejdsgiver at de brugte elprint (folkene bag
macaos), til små prototype serier, og at de ikke var så forfærdeligt dyre..
så derfor har jeg valgt at kigge lidt på det (dog uden held indtil videre)

Men som sagt, nogen der har erfaringer med macaos, og eagle?

/ Thomas

Re: macaos og eagle

dyre..
Hej Thomas

Jeg tror da at macaos kan importere din output fil direkte, ellers har du
vel mulighed for at eksportere i Gerber format, som maaos kan importere !
Har du Macaos ?

Mvh.

Esben

Re: macaos og eagle

Yeps.. har macaos, og har også fået løst problemerne.. så nu er jeg klar til
at sætte en kæmpe ordre igang hos elprint.. ;)

Eagle exporterer til gerber format, og macaos importerer gerber filerne..

/ Thomas

Site Timeline